2-2 blev det i dagens möte mot Man United. Man hade hoppats på tre poäng men nu blev det i alla fall ett. Hellre det än att United vann och gick upp i ledningen. Med en match mindre spelad och fortfarande i serieledning ser det fortfarande ljust ut.
Som en liten sidonotering kan nämnas att det tydligen var samma lärare som lärde ut både etik och matte på journalisthögskolan.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar