Ja ska jag hålla traditionen vid liv borde jag klippa mig kort nu.
Håret är inte så jättelångt än men det börjar bli sådär
okontrollerbart. En sån här dag känns det inte som en sommarfrisyr
behövs men kommer det värme och man dessutom åker iväg någonstans så
är det korta håret riktigt praktiskt. Vi får se vad som händer de
närmaste dagarna.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar