Jag känner på mig att flera av min trogna läsare rasar över att jag inte bloggade några bilder på maten i fredags då vi var ute och härjade runt. För att kompensera er kommer här ett bildgalleri som täcker in hela kvällen. Bilderna finns här.
För er som inte var med kan jag säga att det var mycket trevligt och maten var utsökt. Iaf det jag valde. Alla vid bordet var inte lika imponerande. Bättre lycka nästa gång.
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
19 timmar sedan
2 kommentarer:
Ja tänk vad trevligt man kan ha medans vissa andra får slita på jobbet en fredagkväll. Inte ett dugg avundsjuk. / J
Börjar ana en viss bitterhet från J...
Skicka en kommentar