Det är få saker som på sommaren som är bättre än nektariner. Sen igår har jag ätit 3 st och fler lär det bli. Nektariner är helt enkelt bland det bästa jag vet. En normal sommar äter jag säkert 1 ton såna. Synd att man inte kan prenumerera på nektariner så de levereras då och då till där man är. Det skulle vara en höjdare!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar