Idag invigde jag den nya stekpannan med att laga vad jag tror är världens bästa Spagetti Carbonara! Inte för att skryta men den var verkligen så god. Självklart var det inspirerat av ett rececpt från ingen mindre än Jamie Oliver.
Denna underbara Carbonara bestod av: - Rökt fläsk - Squash - Matlagningsgrädde - Färskriven Parmesan - Äggulor - Hackad Timjan
Ibland skäms jag nästan för jag lagar så god mat :)
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
Omväg
-
Tog en liten omväg via diket för ett par veckor sedan...
En snäll bonde i traktor kom förbi och drog upp bilen åt mig. Fina lilla
bilen verkar oskadd men är...
Första gången någon skriver rakt på sak
-
Om vad som händer i svenska skolan. Hur var det nu? Minskar klyftorna?
http://www.aftonbladet.se/kultur/kronikorer/linderborg/article19492419.ab
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar