Stängde av min mobil idag och tog bort batteriet för att kolla en sak. När jag sen skulle sätta igång telefonen igen startar den inte!! Det händer absolut ingenting när jag trycker på på-knappen....
Så nu återstår bara att lämna in den på service vilket innebär att den blir borta minst 2 veckor. Vilken misär! Vilket elände! Och denna helg som började så bra med pizza och Coca Cola...
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
1 kommentar:
Jag lider med dig. Men jag tycker du gör ett bra jobb som avbuggare.
Skicka en kommentar