tisdag, augusti 26, 2008

Matuppdatering

Mobilbloggandet har som ni märkt stannat av sen några dagar tillbaka. Det beror inte på min oförmåga att blogga utan pga att de inlägg jag försöker publicera inte kommer fram till bloggen. Har inte hittat någon lösning på problemet men jag jobbar såklart vidare på det. Så länge för ni nöja er med lite matbilder i efterhand.


Först ut är gårdagen superba räksallad med couscous, sparris, gurka, tomat, champinjoner, paprika och sallad. Jag hoppas jag ingen tror något annat än att räkorna var handskalade för det var de såklart.


Idag blev det en gammal klassiker jag blev sjukt sugen på igår. Det var en på Ica som köpte Idealmakaroner och när jag såg paketet på kassabandet kände jag att nu är det dags för snabbmakaroner. Och för att citera Johanna: "Det var lika gott som vanligt" vilket det verkligen var. Tänk så gott en så enkel maträtt kan vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset. Måste prova makaroner och korv snarast./Klassikern