söndag, augusti 31, 2008


Gårdagens kräftskiva var förvånansvärt lugn tycker jag och vi var hemma strax efter halv ett. Vet inte om det är åldern som tar ut sin rätt men det var vildare förr. Det var dock väldigt trevligt och så här dagen efter skönt att det inte blev så hårt och sent. Har kunnat få en hel del gjort idag vilket känns bra. Jag är väldigt nöjd med tillställningen och hoppas de andra var det också. Hoppas det inte var jobbigt för Mattias och medhjälpare att städa huset idag.


Mattias var sitt gamla otursförföljda jag timmarna före tillställningen. Det började med att en ölflaska gick sönder i bilen när han skulle hämta upp mig och Johanna (dock rann inget ut i bilen. Sen gick en kasse sönder i botten när han skulle bära ut grejer till garaget och då rann det ut spad från inlagd gurka på golvet. Med ökat alkoholintag försvann dock oturen och resten av kvällen förflöt så vitt jag vet otursfritt

Vill nu ser fler bilder så finns de här.

Inga kommentarer: