tisdag, juni 24, 2008

Midsommarbilderna

Nu är jag klar med genomgången av bilderna från midsommar. Så mycket genomgång var det väl egentligen inte frågan om utan jag sparade de flesta. Det blev runt 200 bilder så nu har ni en del att titta på.

Själv tycker jag det skulle vara kul att se lite bilder som ni andra tog. Jag har satt upp ett nytt galleri där ni kan ladda upp era bilder om ni vill. Det hittar ni här. Självklart är det helt frivilligt. Laddar ni upp dem någon annanstans så skriv gärna länken i en kommentar här eller nåt.

Eftersom det blev så mycket bilder tagna har jag vaskat fram några guldkorn jag gillade lite extra.


Vi kan börja med Lökkens tokmiss när hans skulle sätta kryss på elefanten. Han måttade både länge och väl för att sen missa helt och bli den ende utan poäng. Givetvis var han i mitt lag. Härifrån var det sen en kurva rakt neråt för vårat lag...


Lökken försökte reparera skadan av vårt lags usla resultat i de olika grenarna genom att ge "domarjävlarna" massage. Kollar man på Robbans min så verkar han njuta men det gav inga fördelar alls till vårat lag.


I tävlingsmomentet där den ene i laget skulle guida den andra runt en bana gjorde Erica sitt bästa för att till och med bli av med sin egen lagkamrat. Hon skickade helt enkelt Sara nerför slänten. Nu gick det som tur var inte som Erica ville och Sara kunde ta sig upp igen oskadd.


Till sist har vi bilden på kon utan huvud. Det var en ko som vände bort huvudet just när jag tog bilden och då blev resultatet så här bra. Jag är helnöjd med denna bild!

Albumet med alla bilder hittar ni här. Titta och njut.

Inga kommentarer: