tisdag, januari 29, 2008

Sova säng

Nu tänkte jag gå och lägga mig i vår egen säng. Det första gången på över två veckor jag sover i den och det ska bli skönt med en mjuk säng igen. Däremot är det inte lika kul att behöva sova helt själv. Det känns fantastiskt tomt och ensamt i lägenheten. Särskilt nu efter att ha bott i samma lilla rum på sjukhuset i över två veckor.

I morgon kommer jag inte åka till jobbet för det är så mycket jag behöver fixa hemma. Tvätta kläder, städa ordentligt hos kaninerna, ta hand om posten, städa lite och så kolla upp lite ekonomiska saker som t ex Försäkringskassan och försäkringar. Sen ska jag också försöka rensa lite i jobbmailen så att när jag väl börjar jobba är det inte kaos i den. Och så ska jag såklart besöka Johanna på sjukhuset! 

Så det finns att göra. Tänkte också jag skulle hinna äta en god lunch. Kanske blir det kebbe? Vi får se hur det känns imorgon. Nu ska jag sova!

Inga kommentarer: