söndag, september 16, 2007

Go Matte, its your birthday



Ja så var då kräftskivan avklarad och kroppen har så sakta börjat återhämta sig. Det var verkligen otroligt roligt igår och jag skrattade så det värkte i bröstet åt olika saker. Kan faktiskt inte minnas när jag skrattat så senast. Bästa festen på länge om ni frågar mig.

Vi började festa runt klocka 18 och vid 2:30 åkte jag och Johanna hem. Lökken var kvar till 4 och stängde stället, dvs han blev ombedd att åka hem.

Förutom att dricka en hel del åt vi också massa mat. Jag var inte sugen på kräftor så jag hade med mig räkor, dock inte smaksatta för att smaka som kräftor eftersom det inte fanns någon krondill. Förutom räkor hade vi också lite olika pajer. Dels min västerbottenpaj och så en jättegod crabfishpaj som Jennie gjort. Till efterrätt var det mamma Frödinges kladdkaka och grädde. De flesta andra åt kräftor och precis som Johanna skrev på sin blogg var de spanska inte alls så hemska som det påståtts i testerna i tidningarna. Tvärtom var både de spanska och kinesiska mycket väl godkända. Lökken åt 1 kräfta så Mattias fick slafsa i sig resten av deras paket.

Bilderna från festen kommer ni till genom att klicka på bilden nedan. Det är över 100 bilder och jag borde verkligen gallra lite för att göra tittande mer uthärdligt men jag orkar bara inte så det får bli allt. Ni hittar bilderna här.

Inga kommentarer: