lördag, september 22, 2007

Bloggfaran då?


Aftonslasket gör verkligen en stor insats för mänskligheten när de varnar för "Facebook-faran" men jag är lite besviken att de inte tar upp en ännu större fara- bloggfaran! För mig som bloggberoende känns det inte bra att bli bortglömd och att problemet inte får den uppmärksamhet det förtjänar. Jag menar jag bloggar ju på väg till jobbet men inte skrivs det om det. Jag känner mig nerstämd när det inte går att blogga och måste blogga mer och mer för att tillfredställa mitt bloggbehov. Ni har ju själva sett hur inläggstakten raskt ökat. Men sånt hamnar inte i tidningarna. För mitt ett eget bästa går jag nu och tar på mig tvångströjan och låser in mig i garderoben. Telefonen tar jag dock med. För blogga måste jag kunna göra.

Petter och Johanna- passa på och testa er så ni vet om ni är i riskzonen. Är ni det så tveka inte att skaffa hjälp. Jag vill inte medverka till att dra ner fler i bloggträsket.

Inga kommentarer: