söndag, maj 27, 2007

Fest igår- tungt idag

Som synes av bilden härintill var det en riktigt bra fest igår. En kompis fyllde 29 i veckan och hade ställt till med stor fest i lördags. Vi var över 20 personer som grillade ute på gården och trängdes i hans lägenhet och som sen drog vidare på Pluto.

Hela kvällen var mycket lyckad med jättegod mat och en rolig intro-tävling. Jag identifierade Backstreet Boys "The Call" efter första tonen vilket som synes på bilden imponerade stort på tjejerna. En kille som kan sitt Backstreet Boys kan ju inte vara annat än ett riktigt kap?! Trots min imponerande insats vann jag dock inget.

Min kompis fick en karatedräkt som ni kan se i föregående inlägg. Den hade han på sig hela kvällen och även inne på Pluto.

Precis som varje gång man är ute har man inte vett att sluta dricka i tid. Strax före klockan 1 beställer jag in en drink med 6cl sprit i... Det har man fått sota för idag kan jag meddela. Att det ska vara så svårt att stoppa sig själv när man väl börjat? Men hur som helst var det värt det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du inte en tjej?