Jag har precis kommit hem från mina föräldrar där vi firat mamma
och Sara som nyss fyllt år. Sånt firande brukar innebära god mat och
denna gång var inget undantag. Efter en suverän förrätt bestående
av räkröra och stekt ananas var det dags för min huvudrätt. Den var
lika suverän som förrätten. Det var ugnstekt biff som rullats i
rosmarin, vitlök och sålt och peppar. Till det var det en hemmagjord
örtbearnaise, ugnstekt potatis och parmalindad sparris. Mmmm så gott
det var!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar