som inte lagar mat nu när jag har både spis och vatten men det är
så mycket på jobbet just nu att jag bara inte orkar laga något när
jag kommer hem. Då är det tur att det öppnat en asiatisk restaurang
i närheten av mig. Det heter Asia House och ligger i Malmen Grills
gamla lokaler vid Malmabergs centrum. Pappa och jag åt där i helgen
och jag köpte med mig därifrån idag. Betyget är att det är mycket
gott och väl värt ett besök!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar