som inte lagar mat nu när jag har både spis och vatten men det är
så mycket på jobbet just nu att jag bara inte orkar laga något när
jag kommer hem. Då är det tur att det öppnat en asiatisk restaurang
i närheten av mig. Det heter Asia House och ligger i Malmen Grills
gamla lokaler vid Malmabergs centrum. Pappa och jag åt där i helgen
och jag köpte med mig därifrån idag. Betyget är att det är mycket
gott och väl värt ett besök!
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
22 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar