Jag har tidigare skrivit om det otroliga bemötandet vi fick på sjukhuset. Det var så otroligt bra att jag tycker det svårt att beskriva i ord. Tyvärr verkar det inte lika bra överallt. Aftonbladet hade bara veckorna före vi förlorade vårat barn några artiklar om hur sjukvården tog hand om människor i samma situation. Den bild de beskrev är rakt motsatt vår upplevelse. Läs artikeln nedan.
På fredag kommer förhoppningsvis vårt tack till avdelning 85 och förlossningen in på VLT-s insändarsidor. Det var det minsta vi kunde göra.
Aftonbladets artikel.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar