Här kommer bilderna från festen i lördags. Ni hittar dem här.
Jag och Johanna vill också passa på att tacka för all hjälp vi fick vid flytten och för presenten vi fick i på festen. Av rädsla för att paja ännu en telefon har vi inte vågat koppla in den förrän vi kaninsäkrat omgivningarna.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
2 kommentarer:
Men fyyy, dimmig blick med mick i min hand.....snälla nästa gång GE MIG INTE MICKEN!!!!
/Junior
Det gör verkilen ONT att se det där...
/junior igen
Skicka en kommentar