Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan
"I have spoken"
5 kommentarer:
När får du tillbaka din kamera då?
Förhoppningsvis denna vecka.
Jag gissar att du inte bloggar från din T230....
Nej den bloggar man inte ifrån. Det går nätt och jämt att ringa från den. Så dålig är den.
Så tokig är ju inte telefonen. Man kan ju se Produppf på ett bra sätt på den i alla fall. Det kanske, i och för sig, beror på den som har gjort Produppf :-)
Skicka en kommentar