- Katt åt linjal. Blev mätt.
- Varför inte jag hitta skräp när Jean-Claude van Dame?
- Hellre en tårta i slasken än en vårta på tasken.
- Vilka djur är det mest synd om?
: Myrstackarna
- Katt åt kondom, sats i halsen.
- Det var roligt så länge det varade, som läkaren sa.
- Är det inte det ena, så är det det andra - sa kärringen som blödde näsblod
- Katt åt gris, blev grymt mätt.
- Katt åt skogen - borta.
- Katt åt hink - spann
- Katt åt stol - satt i halsen
- Varför får inte jag fälla skog, när Agneta Fältskog ?
- Varför avskedade ni muraren? Vi hade inte bruk för honom något mer..
- Katt åt basketboll - fick uppkast
- Varför får inte jag köra småsten när Tommy Körberg?
- Katt åt glödlampa, lös i magen.
- Katt välte cd-stället, skivades.
- Varför får inte min katta ligga när din katalog?
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar