söndag, oktober 21, 2007

Tillbaka Till Samtiden

Kents nya skiva började ju säljas denna vecka och givetvis hängde jag
på låset till iTunes store för att köpa den. Fast ska jag vara helt
ärligt så laddade jag ner den olagligt redan förra fredagen då den
dök upp på internet och köpte den nu i veckan. Internet är bra
härligt ibland. Hur som helst har jag lyssnat igenom det ett par
gånger nu och jag måste säga att jag gillar den! Det tog dock längre
tid jämfört med förra skivan att börja gilla låtarna på allvar. Den
nya skivan låter också helt annorlunda, det är mycket mera syntigt än
förra. Favoritspåren är just nu Columbus, Våga Vara Rädd, Generation
Ex och Ensammast i Sverige. Har ni inte redan köpt den borde ni göra
det direkt. Den är riktigt bra!

Ny skiva, ny telefon och blecka i fredags gjorde detta till en mycket
bra vecka. Får se vad nästa vecka kan innebära för kul?!

Inga kommentarer: