onsdag, oktober 31, 2007

Oktober över- välkommen november!


Då har snart ännu en månad gått och vilken månad det varit! Allt jag planerade skulle hända i oktober har faktiskt hänt!

1. Först kom nya telefonen
2. Sen kom Kents nya skiva
3. Förra fredagen kom version 10.5 av operativsystemet till min mac


En klockren månad alltså!

För november finns tyvärr inte så mycket speciellt att se fram emot. Inget jag kan komma på i alla fall. Lön den 25:e är ju iofs kul men lön får man ju varje månad.

Jag vet att ni alla verkligen älskar statistik och eftersom jag tar det här med bloggen på stort allvar följer jag upp utvecklingen varje månad. Tyvärr var det en lite dipp denna månad som ni kan se på bilden ovan så den trenden fina bröts. Hade jag haft personal anställd hade jag fått lov att avskeda dem för att rädda resultatet. Mitt stora mål är som jag berättat tidigare att nå 1000 inlägg före 2007 års utgång. Efter detta inlägg är jag uppe i 838 inlägg. Alltså är det 162 kvar att klara av på två månader. Om inte dippen fortsätter ska det inte vara några problem.

På fredag ska jag klippa mig förresten. Så vet ni det också.

Inga kommentarer: