torsdag, september 28, 2006

I april händer det grejer!


Ja om allt går som det ska ska jag och Johanna ha barn (ni vet en sån där skrikig sak som syns på bilden ovan) i slutet på april! Hur stort är inte det? Efter en del möda och besvär är det alltså dags nu.

Nu tänker en del att det var därför vi köpte större lägenhet men saken är faktiskt den att ingen av oss visste om det när vi köpte. Det var en ren slump faktiskt. Men ingen dålig slump!

Att jag berättar här på bloggen beror på att:
- jag inte direkt är den som berättar saker
- jag vill ge Er min kära läsare lite mervärde för att ni besöker denna sida så ofta!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis som fan!!!! Kul!!!!

//R

Anonym sa...

Stort Grattis!!! Jag har ju i.o.f. sig veta sedan kräftskivan och bara väntat och väntat på att det skulle bli officiellt.
/Virre

Anonym sa...

Ett STORT GRATTIS till er båda!!!! =) Ha det bra på resan! //MARIA

P sa...

Grattis till er båda eller alla tre :-)

/P, G och C

Anonym sa...

Vilken lycka, jag ska bli farmor. Ska bli jättekul.

Anonym sa...

Grattis även till farmor!