söndag, september 24, 2006

Garderobsrensning

Jag brukar gärna vilja tro att jag har koll på saker och ting men efter dagens garderobsrensning får jag nog ändra min uppfattning.

Jag har under en längre period svurit över hur lite byxor jag har. Igår gjorde jag som sagt något åt det och köpte 4 par byxor. Så långt är allt väl. När jag sen idag skulle rensa garderoben hittade jag 4 par byxor jag helt glömt bort att jag har. Jag vet att jag haft byxor som varit för små och det var dom fortfarande. Men de andra 4 jag hittade var det inget fel på alls! Så från att ha känt mig byxlös har jag nu gått till att ha byxor i överskott. Det är inget fel med det egentligen men lite lustigt är det allt.

På tröjfronten var det däremot raka motsatsen. Högen ni ser nedan är i stort sett bara tröjor. De var antingen för små, fula eller rent av trasiga. Så på nästa shoppingvända jag ger mig ut på blir de fokus på tröjor. Framför allt långärmade.

Nu ska jag strax bort och handla i något av mina återfunna par byxor!

1 kommentar:

P sa...

Bara att gå in på www.arsenal.com och klicka dig vidare till shoppen. Där kan du köpa massor av tröjor som garanterat är snygga ;-)