söndag, juli 26, 2009

Dagen efter kvällen före

Det blev inte så mycket bloggat igår kväll så här kommer en liten sammanfattning av kvällen.

Först har vi min obeskrivligt goda potatissallad jag gjort till grillfesten. Den blev så god att jag nästan skäms.


Längst upp på grillen ligger köttet vi åt igår. Det var hängmörad biff från Carlströms jag marinerat i en helt makalöst god marinad. Inte för att skryta eller så men den var verkligen bra!


Och här har vi då allt samlat på tallriken. En oslagbart god måltid helt enkelt.


Efter lite dessert och chips bar det av ner på BMB. Var väl inte så jättekul där och utekvällen avslutades på Mc Donalds.


Fast riktigt slut var inte kvällen. Jag och Peter hade en liten efterfest hos honom och efter det var det dags att åka hem och sova.


Det var gårdagskvällen i fem bilder.

Inga kommentarer: